Bij Timon werk je niet zomaar in de IT. Jij zorgt ervoor dat onze hulpverleners kunnen rekenen op stabiele, veilige en toekomstbestendige IT-dienstverlening. Zo draag jij direct bij aan hoop en herstel voor kinderen, jongeren en hun gezinnen.
Bij Timon krijg je de unieke kans om je christelijke geloof te verbinden met je professionele inzet. Als IT Service Manager draag je indirect bij aan de levens van kinderen, jongeren en gezinnen in kwetsbare situaties. Jij maakt het verschil achter de schermen, zodat onze hulpverleners hun werk goed kunnen doen. We geloven dat ieder mens uniek, gewild en waardevol is – en dát zie je terug in alles wat we doen. Werken bij Timon is werken vanuit je hart, met hoofd én handen.
Jij bent de schakel tussen IT, leveranciers en de organisatie. Je borgt continuïteit en kwaliteit van IT-dienstverlening, houdt processen in beweging en denkt proactief mee over verbeteringen.
Samen met 14 IT-collega’s werk je in vier clusters. Jij bent een kartrekker, maar staat er niet alleen voor. Samen bouwen we aan een professionele IT-omgeving die aansluit bij de groei van Timon.
✔ Je denkt in oplossingen
✔ Leveranciersmanagement is voor jou niet onbekend
En bovenal: je wilt jouw IT-kennis inzetten voor een organisatie die ertoe doet.
08:30 - ☕
Met een verse kop heerlijke koffie begin je de dag. Je start de dag met een check op het incidentendashboard. Een netwerkstoring op een woonlocatie trekt je aandacht: je schakelt met de leverancier en stemt intern af.
9.15 - 👱🏼♂️👨🏾🦱👩🦰
Een dagelijkse check in met je IT collega's. Hoe zit iedereen erbij en heb je nog een hulp vraag? De open werkruimte maakt het makkelijk om snel te schakelen.
10:00 - ✍🏻
Je zit met HR om tafel. Samen bespreek je hoe onboarding-processen voor nieuwe collega’s slimmer en sneller kunnen met Identity & Access Management.
12:00 -🏓
Tijd om even los te komen van de schermen! Tijdens de pauze kun je samen met collega’s genieten van een potje tafeltennis of gewoon ontspannen in de kantine.
13:00 - 📝
Tijd voor een werkgroep informatiebeveiliging. Je bereidt de NEN 7510-audit voor en adviseert over toegangsrechten.
15:00 - 🖨
Je coördineert de migratie van printers naar een nieuwe leverancier. Je bewaakt de afspraken en zorgt dat eindgebruikers goed worden meegenomen in de verandering.
17:00 - 💻
Je sluit af met je collega van IT Support. Jullie stemmen af over prioriteiten en nemen werk van elkaar over waar nodig. Morgen weer een nieuwe dag vol samenwerking, techniek en structuur en uitdagingen.
Jouw inzet in de IT heeft direct invloed op het werk van hulpverleners én het leven van jongeren.
Geen dag is hetzelfde. Timon groeit, innoveert en biedt ruimte om mee te bouwen.
We vertrouwen op jouw expertise en geven je ruimte om je werk op jouw manier te doen
Flexibiliteit in waar en hoe je werkt, met een warm team achter je.
Je mag je christelijke geloof verbinden met je professionaliteit, in een team dat omziet naar elkaar.
Volop ruimte om te groeien, met opleidingen, trainingen en mogelijkheden om je expertise verder te ontwikkelen.
Hoe groot is het team?
Het IT-team bestaat uit 14 collega’s verdeeld over vier clusters. Je werkt nauw samen met de IT Support engineer.
Is dit een leidinggevende rol?
Nee, maar je hebt een regisserende, sturende rol richting leveranciers en interne stakeholders.
Kan ik hybride werken?
Ja, er is zeker ruimte om deels thuis te werken. Wel is het belangrijk dat je ook regelmatig op locatie bent.
Hoe technisch is deze rol?
Je hebt brede technische kennis nodig, maar je hoeft niet alles zelf uit te voeren. Je regisseert, stemt af en bewaakt de kwaliteit.
Wat is de rol binnen toegangsbeheersoftware?
Je bent kennisdrager van onze toegangsbeheer software en adviseert bij toegangsvraagstukken. Je werkt hierin samen met HR en andere domeinen.
Solliciteer direct of neem contact op als je vragen hebt. Ontdek wat werk dat raakt voor jou kan betekenen bij Timon.